Lalang Ungu

ruang ekspresi sepotong hati

Miksi kuwi numani…

21 Komentar

Alhamdulillah….  

Aku bungah, soale pirang-pirang dina kepungkur iki, tambah akeh kanca-kanca kang nggawe tulisan  fiksi, mbuh kuwi crita cekak, apa crita super cekak – sing jare basa mancane flash fiction iku lho…  

Ana Mbak Monda sing crita tentang kacamata silihan, Mbak Irma sing crita bab donya kang beda, lan nembe wingi Mbak Ely uga nulis crita super cekak tentang si pleboi cap krupuk ( sst… ana candhake lho…)  lan isih akeh kanca liyane🙂

Yo mesti wae aku bungah, soale aku ki pancen karem banget maca crita-crita, dadi yen tambah akeh kanca sing gawe tulisan crita fiksi ngono kui, rak berarti wacananku tambah akeh to? asyiiik…

Oya, nek miturut pengalamanku dewe, nulis crita fiksi alias miksi ki numani lho… dadi, gedhe pangarep-arepku, kanca-kanca kuwi yo banjur numan nulis crita ben tambah akeh sing bisa diwaca bareng-bareng.. rak gayeng to?

Mangga lho..kanca-kanca… sinten malih sing badhe miksi ? Kula tengga nggih….

Terjemahan :

Alhamdulillah…

Aku bahagia, karena beberapa hari terakhir ini semakin banyak teman-teman yang membuat tulisan fiksi, entah itu berupa Cerita Pendek ataupun Cerita super pendek – yang sering disebut dengan bahasa seberang flash fiction itu lho..

Ada Mbak Monda yang bercerita tentang kacamata pinjamanada Mbak Irma yang bercerita tentang dunia yang berbeda, dan kemarin ini Mbak Ely menulis cerita tentang Si Pleboi Cap Kerupuk  (sst…. akan ada lanjutannya lhoo), juga tentunya masih ada beberapa teman lainnya…🙂

Ya, tentu saja aku bahagia, karena aku kan paling suka membaca aneka cerita, jadi dengan semakin banyaknya teman yang menulis fiksi , berarti persediaan bacaanku semakin banyak.. Asyiik…

Oya, berdasarkan pengalaman pribadi, menulis cerita fiksi alias miksi itu bisa bikin ketagihan lho… jadi aku sangat berharap teman-teman itupun akan merasakan menulis fiksi sebagai candu agar semakin banyak cerita yang ditulis dan semakin banyak yang dapat kita nikmati bersama-sama.  Menyenangkan, bukan ?

Silahkan teman-teman… siapa lagi yang mau miksi ? Tak tunggu yaa….

21 thoughts on “Miksi kuwi numani…

  1. Miturut gue, urip iku pancen kudu duwe viksi lan miksi. Arep digowo ning endi hubungan kitooooo… *lah! Malah nyanyi?

    Nanging aku setuju banget yen miksi iku pancen numani, kok! Ojo kuatir, dadi aku se-tu-ju! Gatekno iku! Hehe.. Tapi yo iku, kadang mung kepikiran tok njur ora ketulis. Malah mawut ora karuan koyo juwawut. Lhah! Iki komen opo, toh? Kok malah oot anak lanange ora nyambung?

    Intinè komen ning kene iku yo numani. Nek komen ora didawakke kok ra marem! Yo senajano arep sahur, tapi tetep nyambung sedulur. Lak nggih akur ngoten to, Bu? Bhahaha

    iyo.. Cah Baguuus…(kaya iruuus), bales2an komen ki yo numani lho… dadi aja kaget nek akeh komen spam nang latarmu kana yo.. hehe… eeh… komen dawa2 kok ra ngejak adindane sisan ki lho.. haha…

  2. aku bagian keplok-keplok karo moco wae mbak.. soale gak begitu iso gawe piksi..

    met sahur yo

    aah… aja merendah Cak… hayoo dicoba neh miksine…pasti akeh sing ngenteni lhoo…🙂

  3. ha..ha… miksi iku angel mbake
    aku tuh bukan miksi tapi misah nyata dipendeki aja he..he…

    berawal dari misah nyata sing dipendeki…suwe2 rak tambah lancar miksine..mbakyu..🙂

  4. Tak kiro mikin siying utawa madhang awan..

    pasa2 ora madang awan ndisik yoo.. hehe…

  5. Jadi semakin menghargai karya fiksi, karena sulitnya menghasilkan fiksi. Dulu hanya sempat blajar laporan prakt fisika, padahal tinggal buang a dan balik huruf, hehe. Sugeng miksi Jeng. Salam

    dalem nenggo fiksinipun Bu Prih lho.. hehe… Sugeng ndalu, ibu…

  6. Pangapuntern, MBa. ..
    Kula dereng saged miksiiiii. ..

    Sinau rumiyin kalih Mba Mechta nggih. ..

    Mangga sinau sareng, Diajeng… Lha kula nggih taksih sinau je.. hehe…

  7. iya miksi bikin ketagihan mbak…

    horeee…ada lagi yg sependapat… *toss duluuu..🙂

  8. Idiiih, Mechta…nama saya ada di postingan ini ternyata…seneeeeng😀
    Hehe, malu juga sebenarnya, karena tulisan fiksi saya jauuuuh banget kualitasnya dari temen-temen lain yang udah sering bikin fiksi, termasuk Mechta…tapi nggak apa-apa, semua perlu dibiasakan kayaknya…😀
    Miksi bikin ketagihan?
    Ini nih yang harus saya buktikan😉

    seperti naik sepeda, mbak… awalnya kagok..lama2 lancaaar…. soal suka tak suka itu relatif… hayo mbak… buktikan kalau tak percaya..hehe…

  9. aku malah wis lali acara miksi, jiaaan...

    lha arep di eling2 maneh yo keno to mas.. hehe...

  10. Aku baru beberapa bulan ikutan nulis Miksi Mba…masih belajar😀

    sama, Nal.. aku juga masih ajaran kok… makanya seneng banyak temennya… yuuk blajar bareng🙂

  11. Mbak gak tulis?

    yg baru belum jadi… hehe… Erit sudah?🙂

  12. Seru juga baca versi Jawanya, tapi kok saya banyak ga tahu kosakatanya ya? Kayak Numani itu.. Artinya candu ya..

    Oo bukan itu asal katanya dari kata Tuman to? Hhehee.. Ngertos kulo.😀

    ngapunten, mas Gie… njenengan leres kok, numani nika asal katanipun tuman… lha kula rada kangelan ngeling2 bhs indonesianipun ‘tuman’ malah nyantole teng kata nyandu sing asal katanipun candu..hehe…. hayoo..sinten sing kelingan bahasa indonesiane ‘tuman’ niku???

  13. Dereng pedhe Mba Mechta nulis miksi. Ide crita cekak lan dereng saged ngembangaken. Hihihi…

    dicoba sik, dimas Dani…. nek nuruti ora pede, yo ra pede teruuus..hehe…

  14. mbak, ngapuntene nembe saged sowan, maturnuwun banget linknya ya mbak, aku nulise iseh abal abalan mbak, dadi iseh kudu sinau Karo mbak Mechta🙂 … ning ana benere mbak, nek numani, bar nulis sepisan, kudu nulis meneh kepindo, Insya Allah ketelu lan seteruse ya mbak🙂

    mboten napa mbak Ely… yuuk sinau bebarenga, aku yo isih kudu akeh sinau kok mbak.. maklum, pada2 isih ajaran, mung aku mungkin luwih nekat sethithik.. hehe… cerita2 mbak Ely sakteruse mesthi wis akeh sing nunggu lho mbak Ely… percoyo wis..🙂

  15. Kulonuwun, tepangaken, kulo Gus Priyono
    blog ingkang apik kangge sinau basa lan budoyo njowo
    apik tenan…

    mangga..mangga, Gus Priyono.. ah, mbok menawi panjenengan salah alamat, Gus… basa jawa sing ditulis teng ngriki basa campuran kok… mboten saged dingge panutan lho… nanging, maturnuwun sampun kersa tilik blog sederhana niki… mugi tetepangan menika langgeng nggih..🙂

  16. saya belum membuat fiksi🙂

    hayu atuuh…dicoba….🙂

  17. auntieeeee…aku ngerti lho walopun ga baca terjemahannya *bangga* hehehehe.
    Hayu atuk miksi lagi😉

    alhamdulillah kalau begitu…. iya Rin, udah gatel pengen nulis, tapiii… lagi ngumpulin mood nih… ada yg jual gak ya? hehe…

  18. sy penikmat aja, Mbak. Gak pede kl nulis fiksi😀

    coba dulu say…urusan pede belakangan..hehe…

  19. Seandainya saya bisa miksi yang bagus…🙂

    hayaaah… fiksimu bagus2 gitu lho!😀

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s