Lalang Ungu

ruang ekspresi sepotong hati

Sandangan kuwalik arep entuk rejeki (?)

9 Komentar

” Nganggo sandangan kuwalik iku arep entuk rejeki”

Kanca-kanca, mestine akeh sing wis nate krungu ujaran lawas iku… Nanging, sapa sing wis nate mbukteake?

Ana sing tau nganggo sandangan (klambi / rok / kathok) kuwalik nanging ora krasa, lan nembe nglegewa sakwise sauntara wektu?

Sempat-sempate dipotret..hehe...

Kuwalik njaba njerone…

Hehe.., aku yo tau lho…  Nembe wingi-wingi wae, durung pati suwe, dadi yo isih jelas kelingan piye rasane nang ati : Mak tratab… gugup…isin…lsp.

Critane, wektu kuwi aku kesusu arep bali saka omahe mbakyu sing nang Yogja.  Sengaja mangkat esuk umun-umun karepe ben ora kena macet dalan amarga wektu kuwi pas dina liburan.  Bar subuhan wis langsung siap-siap, nata awak, tas-tas lan barang-barang sing arep digawa. Wira-wiri mlebu metu, wong telu (aku, masku lan adiku) kabeh sibuk dewe-dewe. Sakwise kabeh temata, banjur aku wong telu pamit ibu lan keluargane mbakyu terus budal.

Nang ndalan, karo crita-crita, ora sengaja tanganku ndemek pinggiran kathok-dawa sing tak nggo..lho..kok rasane kena pinggiran kain? Bareng tak tamatke kanti teliti…weladalaaah…jebule olehku nganggo kathok-dawa kuwi kuwalik njaba-njerone! Amarga warnane rada peteng, lan wayah mangkat mau uga isih repet-repet, mula nalika mlebu-metu tata-tata mau ora ana sing nglegewa yen sandanganku kuwalik..hehe…

Aku sak kal ngguyu kemekelen, semono uga masku lan adiku sakwise tak kandani yen jebule aku ngganggo sandangan kuwalik. Tujune aku nganggo kendaraan dewe… mendah kaya ngapa isine yen ora… 😉

Sidane, pas aku wong telu mandeg nang sawijine warung arep sarapan, aku bablas menyang mburi disik sakperlu mbenerake penganggoku.  Iku wae aku wanti-wanti mas ku sing nyopir, golek parkiran sing paling cedak bagian peturasan…men ora isin yen ketemu wong! hehe…

Wah, sedelok neh entuk rejeki ..” ngono kandane adiku sak kal ngerti yen sandanganku kuwalik.  Nanging, apa iya? Tak eling-eling, sakwise kedadeyan kuwi aku ora entuk rejeki nomplok ki… sing jelas entuk isin (sithik) lan tambahan pelajaran : kudu tambah ngati-ati yen ora pingin kisinan… 🙂

Piye pengalamanmu, kanca? Apa ana sing tau mbukteake yen nganggo klambi kewalik iku salah sijine tanda arep entuk rejeki nomplok ? Tak tunggu ceritamu yaa…

*****

Terjemahan bebas :

” Nganggo sandangan kuwalik iku arep entuk rejeki

Mungkin banyak diantara teman-teman (khususnya yang dari daerah Jawa) yang pernah mendengar / mengetahui ujaran lama yang artinya kurang lebih bahwa seseorang yang tak sengaja berpakaian terbalik akan mendapatkan rizki tak terduga.  Tapi, apakah ada diantara teman yang pernah membuktikan kebenaran kepercayaan itu?

Pernahkah teman memakai baju / rok / celana panjang yang terbalik (bag luar & dalamnya) ? Aku pernah mengalaminya, baru beberapa waktu yang lalu sehingga masih ingat betul perasaanku saat itu ketika menyadarinya : terkejut, gugup, malu, dll..

Pagi itu aku dan kedua saudaraku sedang bersiap pulang dari rumah kakak di Jogja. Kami sengaja berangkat pagi-pagi benar agar tak terkena macet di jalan karena saat itu masih suasana liburan. Lepas subuh kami sudah bersiap-siap dan sibuk menata barang-barang yang akan kami bawa. Setelah semua siap, kamipun berpamitan dan berangkat.

Dalam perjalanan, tak sengaja tanganku meraba pinggiran celana panjangku, dan terkejut ketika merasakan hal yang tak biasa. Setelah kuamati dengan teliti, barulah aku sadar bahwa aku mengenakan celana panjang itu terbalik (bagian dalamnya di luar)!

Untungnya, kami menggunakan kendaraan pribadi sehingga aku tak harus menanggung malu di depan orang lain. Kemudian ketika kami singgah di rumah makan untuk sarapan, akupun bergegas menuju toilet untuk memperbaiki kesalahan itu.

Saat itu adikku mengingatkan bahwa katanya orang yang mengalami kejadian seperti itu akan mendapat rizki tak terduga, namun seingatku saat itu hal itu tidak kualami. Selain ada rasa malu, yang jelas aku mendapat pelajaran untuk lebih berhati-hati (sebelum melakukan segala sesuatunya) apabila tak ingi merasa malu di depan orang banyak..

Nah, itu pengalamanku memakai pakaian terbalik. Pernahkah kau mengalaminya, teman? Apakah ada diantara kalian yang pernah membuktikan bahwa setelah (tak sengaja) pakaiannya terbalik maka ada rizki tak terduga?

Iklan

Penulis: mechtadeera

ASN yang bekerja dan berdomisili di Kota Pekalongan, blogger ( https://mechtadeera.wordpress.com dan http://mechta.blogdetik.com ) dan penulis buku : Notes from Mecca (memoar); Janji Pagi (kumpulan puisi); Tentang Mimpi dan Kaca yang Telah Pecah (kumpulan cerpen).

9 thoughts on “Sandangan kuwalik arep entuk rejeki (?)

  1. inyong malah nembe ngerti nek sandang kewalik arep olih rejeki, sengertine aku tah anu agi linglung dadi kewalik, hehehe…

    lha iku rak ujaran lawas mas… aku dewe sering krungu, nanging durung tau mbukteake..hehe…. yen ora agi linglung yo agi kesusu iku mau..dadine kewalik..hehe…

  2. saya lagi duduk manis..menunggu siapa tahu ada yang berbaik hati, yang mau bantuin translate artikel ini ke dalam bahasa Indonesia…….,,keep happy blogging always..salam dari Makassar 🙂

    hihihi…maaaf Pak Har, lagi pengen cerita pakai bahasa ibu… Sudah ditambahi terjemahan bebasnya tuuh.. 🙂

  3. Seperti kupu yang beterbangan di ruangan ya Jeng, penanda hadirnya rezeki [keindahan]
    Begitu banyak gugon tuhon yang ngemu piwulang becil dibaliknya ya….
    Ngomong2 baju terbalik, saya pernah sok peduli dengan tak kentara menggamit seseorang tuk menunjukkan bajunya terbalik eh..eh tak dinyana ternyata itu bagian dari model (heeh isin daku ternyata ketinggalan mode)
    Salam

    hehe… Leres Bu.., nate wonten mode jahitan kuwalik ngoten.. Malah sing nyawang sing deg2an..:)

  4. tante saya juga pernah ngomong begitu tentang baju terbalik dan rezeki

    Saya sih pernah pake baju terbalik. Tapi, lupa juga apa kemudian saya mendapat rezeki nomplok 😀

    hehe… mungkin ada banyak macam rezeki ya Chi.. dan (mungkin) kita nggak sadar telah mendapatkannya.. 🙂

  5. aku malah nembe reti mbak Yen nanggo sandangan kuwalik bakal enthuk rejeki

    jarene jare, mbak Ely… aku sih durung mbukteke dewe..hehe…

  6. Hahaha aku baru tau Mas. Kerep je pake baju kebalik @.@
    Ntar ntar kuperhatiin ah hahaha.

    kerep pake kebalik? berarti kerep gak konsen doong.. qiqiqi…

  7. Salaaah! Kok Mas sih… huahuhuha maaf Mbak. Gegara BW banyak jendela nih -,-

    kirain salah2 karena sibuk dandan dg make up yang ntuu.. hehe…

  8. Sayangnya sering sandangan kuwalik, tetap nggak ada rejeki datang.
    Yang manjur kalau kedutan mata kiri…..akan ada rejeki bagi saya. Iyalah, kalau kedutannya saat menjelang mau dapat manfaat pensiun.

    hihi… kedutannya terjadwal ya Bu ? 🙂

  9. Sandangan kewalik identik dg firasat lupa jdi hrus diingat jam brp wktunya siang atau malam,namanya juga manusia kadang lupa krn sesuatu hal mungkin lgi bnyk pikiran atau buru buru jdi gk teliti shg lupa memperhatikan dg seksama,atau dlm istilah lain otak yg bkrja tanpa henti mngalami eror tingkat ringan,hehee skdar masukan yg sesuai logika 🙂

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s